Algemeen

Verzend je overzee?

Ja, we verzenden naar een aantal landen, waaronder de Verenigde Staten, Canada, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, enz. U kunt de site van het desbetreffende land bezoeken en de producten kopen die u wilt.

Winkel Verenigde Staten: https://purpleleafshop.com/
Canada: https://purpleleafshop.ca/
Winkel in het Verenigd Koninkrijk: https://purpleleafshop.uk/
Duitsland: https://purpleleafshop.de/
Winkel Frankrijk: https://purpleleafshop.fr/

Italiaanse winkel: https://purpleleaf.it/

Winkel Spanje: https://purpleleaf.es/

 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden & hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?
We verzenden meestal binnen 24 - 48 uur na bevestiging van de betaling.
Over het algemeen verzenden we via DPD; UPS: Hellmann en de gemiddelde verzendtijd is ongeveer 7 - 10 werkdagen. Je kunt de geschatte verzenddatum controleren op de productpagina.

Verzendinformatie wordt binnenkort per e-mail naar je verzonden, afhankelijk van de verzendmethode. Je kunt ook inloggen op je account om de status van je bestelling te bekijken nadat je je hebt aangemeld.

In zeldzame gevallen als gevolg van onvoorziene gebeurtenissen, (bijv. extreem weer, ongewone pieken, enz.), kunnen deze verzendtijden vertraagd zijn.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Klik op "Bestelling volgen" in de bovenste navigatiebalk en voer vervolgens je e-mailadres en het volgnummer in dat we je hebben gestuurd toen je product werd verzonden.

Kan ik een uitgestelde levering regelen?
Ja, je kunt een leveringsdatum kiezen die het beste past in jouw schema. Als je de levering van je goederen wilt uitstellen, neem dan contact met ons op voordat je een bestelling plaatst.

Email:purpleleafservice2@gmail.com

Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd aankomt?
Controleer het artikel zorgvuldig wanneer je het ontvangt. Als het pakket beschadigd lijkt, voer dan de volgende stappen uit:
1) Maak een foto van de schade.
2) Stuur dan onmiddellijk een e-mail naar purpleleafservice2@gmail.com en voeg de foto's bij.
3) Wij nemen direct contact met je op voor de volgende stappen.
4) Gooi de dozen of het verpakkingsmateriaal NIET weg, anders wordt je claim niet gehonoreerd door het verzendbedrijf.

Wat is het retourbeleid van Purpleleaf?
Purpleleaf hanteert een retourbeleid van 30 dagen. Ga naar onze pagina Retourbeleid voor meer informatie.

Zijn de afmetingen van de ontvangen producten hetzelfde als de afmetingen op de afbeelding?
Door de aard van ons productieproces kunnen er kleine maatverschillen in onze producten zitten. We doen er alles aan om consistentie en kwaliteit te garanderen, maar gezien de unieke aard van onze artikelen kunnen er ±5 inch kleine verschillen in maat zijn. We waarderen je begrip!

We accepteren geen gratis retourzendingen binnen een redelijke maatafwijking.

Klantenservice

Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
E-mail: purpleleafservice2@gmail.com
Ga naar onze Facebookpagina / Instagrampagina en chat met ons.

Hoe gebruik ik mijn promotiecode online?
Wanneer je een betaling doet op de afrekenpagina, hoef je alleen maar de promotiecode in te vullen om de bijbehorende korting te krijgen.

Moet ik een account aanmaken om een artikel te kunnen kopen?
We raden je aan om een account aan te maken voor je eigen gemak. Door tijdens het aankoopproces in te loggen op je account kun je de bezorgstatus en het trackingnummer van je bestelling bijhouden.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Ja. Je kunt je bestelling voor verzending annuleren of verzetten door een e-mail te sturen naar purpleleafservice2@gmail.com.