Beste klanten, wij garanderen dat alle artikelen die we verkopen strenge kwaliteitscontroles hebben ondergaan om ervoor te zorgen dat u een uitstekende productervaring hebt. Alle artikelen die worden verkocht door Purple Leaf worden gedekt door de volgende uitgebreide productgaranties.

1. Geaccepteerde retourzendingen

30 dagen onvoorwaardelijke terugbetalingsgarantie voor ongeopende en ongebruikte artikelen

Retourmagazijn: Industriestr. 1,66892 Bruchmuehlbach-Miesau,Duitsland

Als je niet tevreden bent met je aankoop, of om welke reden dan ook dit product binnen 30 dagen na ontvangst niet meer wilt, kun je contact met ons opnemen voor een retourzending en terugbetaling. Houd er rekening mee dat in dergelijke gevallen de kosten van de retourzending voor rekening van de klant zijn en niet kunnen worden terugbetaald. Artikelen MOETEN worden geretourneerd in de originele verpakking, ongebruikt en ongeopend om in aanmerking te komen voor terugbetaling.

Houd er rekening mee dat verzendkosten voor retourzendingen niet worden vergoed en dat producten ongeopend en ongebruikt moeten worden geretourneerd voor restitutie.

Zorg ervoor dat je het artikel met de originele verpakking en accessoires in dezelfde staat terugstuurt als waarin je het hebt ontvangen.


2. Ondersteun de retourzending niet

(1) Retourzendingen worden niet geaccepteerd als de schade is veroorzaakt door ongeoorloofd onderhoud, verkeerd gebruik, botsing, nalatigheid, misbruik, enz.

(2) Inkomende schade

Als het artikel dat u hebt ontvangen defect of beschadigd is, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice en stuur ons binnen 7 dagen foto's of een video van het defecte of beschadigde artikel. In dit geval kunnen we na inspectie een volledige terugbetaling doen.

(3) Ontbrekend onderdeel

Als onderdelen van uw product beschadigd zijn of ontbreken, kunnen we u nieuwe onderdelen sturen of een deel van de aankoopprijs terugbetalen. Als het onderdeel de werking of het gebruik van het product beïnvloedt en u het niet zelf kunt repareren of door een plaatselijke technicus kunt laten repareren, sturen we u een nieuw onderdeel of betalen we u het volledige aankoopbedrag terug.

(4) Werkt niet of is defect

Als u een product hebt ontvangen dat niet werkt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice voor hulp. Wij geven u het bijbehorende technische antwoord; als het product dan nog steeds niet werkt, kunt u uw geld terugvragen. Als u een defect product hebt ontvangen, kunt u onze klantenservice om technische ondersteuning of een oplossing vragen. Als u het product zelf of in een plaatselijke winkel kunt repareren, bieden wij u een vergoeding aan.

(5) Verkeerd pakket verzonden

Als het artikel dat je hebt ontvangen compleet anders is dan het artikel dat je hebt besteld, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice en ons binnen 7 dagen het volgende bewijs te leveren: Foto's of een video van het verkeerde artikel. We sturen je dan het nieuwe artikel.


3. de retourbevestiging

(1) Neem contact met ons op purpleleafservice2@gmail.com om een retouretiket te verkrijgen. Vermeld het bestelnummer, een duidelijke foto of video en de verzendverpakking om te bevestigen dat uw retourzending wordt geaccepteerd.

(2) Wanneer u uw pakket terugstuurt, zorg er dan voor dat het artikel in goede staat is en dat alle accessoires aanwezig zijn. Plak het door ons geleverde retouretiket op het pakket en stuur het naar het door onze klantenservice opgegeven adres.

(Uw pakket wordt teruggestuurd naar: Industriestr. 1,66892 Bruchmuehlbach-Miesau,Duitsland


4 Vergoedings- en compensatieprocedures

(1)Paypal-terugbetalingen kunnen tot 24 uur duren voordat ze zijn verwerkt en teruggestort op uw rekening.

(2)Creditcardterugbetalingen hebben 7-14 werkdagen nodig om op je rekening te verschijnen. Deze vertraging is uitsluitend afhankelijk van je creditcardmaatschappij en eventuele tussenpersonen.


Opmerking: De prijs van producten op onze website zal fluctueren met de kosten en we zullen het verschil dat hierdoor wordt veroorzaakt niet terugbetalen.